Πως αντιμετωπίζουμε την Εποχιακή Τριχόπτωση

Πως αντιμετωπίζουμε την Εποχιακή Τριχόπτωση

Η εποχιακή τριχόπτωση ταλαιπωρεί και τα δύο φύλλα, και γνωρίζει δύο εποχικές κλιμακώσεις, τη φθινοπωρινή και την ανοιξιάτικη.

Το φθινόπωρο και συγκεκριμένα, ο Οκτώβριος κι ο Νοέμβριος είναι συνήθως οι μήνες κατά τους οποίους κορυφώνεται η εποχιακή τριχόπτωση.

Πιο συγκεκριμένα παρατηρείται σε φυσιολογικά πλαίσια μια καθημερινή απώλεια τριχών της τάξης των 50 έως 100 τριχών την ημέρα. Οι περισσότεροι όμως άνθρωποι δεν χάνουν πάνω από 50 τρίχες την ημέρα. Από τα μέσα του καλοκαιριού έως την αρχή του φθινοπώρου παρατηρείται μία αυξημένη απόπτωση τριχών, συνήθως διάχυτη, η οποία ουσιαστικά πλησιάζει ή ξεπερνά οριακά τις 100 τρίχες την ημέρα.

Συνήθως , η εποχιακή τριχόπτωση διαρκεί δύο μήνες και αποτελεί αναστρέψιμη κατάσταση. Σε περίπτωση όμως που η απώλεια επιμένει, είναι απαραίτητο να διενεργηθεί περαιτέρω διερεύνηση από δερματολόγο.

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΙΚΗ ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ; ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 5 ΛΑΘΗ!

1.Πανικοβάλλεστε και φέρνετε την καταστροφή.  

«Θα μείνω καραφλός/η», «θα χάσω το σεξαπίλ μου», «θα με κοροϊδεύουν οι συνάδελφοι και οι φίλοι»… ελάτε, παραδεχτείτε το. Είναι οι πρώτες σκέψεις που κάνετε επάνω στην απόγνωση και τον πανικό σας, όταν δείτε τις πρώτες τρίχες στη μαξιλαροθήκη και τον γιακά σας. Και κάπως έτσι, η αυτοπεποίθηση πέφτει, το άγχος ανεβαίνει και η τριχόπτωση επιμένει – αφού ως γνωστόν το στρες είναι ένας από τους παράγοντες που ευνοούν την εποχική τριχόπτωση- με αποτέλεσμα να χρειαστείτε ακόμα περισσότερο χρόνο, για να απαλλαγείτε απ’ το πρόβλημα.

2Εμμονή με το πιστολάκι.

Δύσκολο να τα βάλει κανείς με τη δύναμη της συνήθειας. Όμως κάθε φορά που βγαίνετε απ’ το ντους και πιάνετε το σεσουάρ, αδυνατίζετε την πρωτεΐνη της τρίχας σας και δεν βοηθάτε τα μαλλιά σας να παραμείνουν στη θέση τους. Αν εμφανίζετε τριχόπτωση, προσπαθήστε, τουλάχιστον τις μέρες που ο καιρός είναι καλύτερος ή που δεν χρειάζεται να βγείτε αμέσως απ’ το σπίτι, να αφήσετε τα μαλλιά σας να στεγνώσουν φυσικά.

  1. Τα πάντα για το στιλ.

Σε όλους μας αρέσει να αρέσουμε. Αξίζει όμως να θυσιάσουμε την υγεία και τη δύναμη της τρίχας μας για λίγο hair styling παραπάνω; Τα προϊόντα αυτά, όταν χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό και για μεγάλο διάστημα, αδυνατίζουν και φθείρουν την τρίχα κάνοντας τα μαλλιά άτονα, θαμπά και με καθοδική πορεία. Γι’ αυτό, εάν εμφανίσατε συμπτώματα τριχόπτωσης, καλύτερα να περιορίσετε το styling όσο μπορείτε ή, αν είναι δυνατόν, να το αποφύγετε και τελείως.

  1. Βουρτσίζετε αλλά πώς βουρτσίζετε;

Ελάχιστοι το γνωρίζουν αλλά η μέθοδος και η βούρτσα με τις οποίες βουρτσίζουμε τα μαλλιά μας μπορούν να κάνουν όλη τη διαφορά στο θέμα της τριχόπτωσης. Η γνωστή κίνηση «από πάνω προς τα κάτω» είναι «βίαιη» για τη ρίζα και την εξασθενεί, αφού όταν φτάσει η βούρτσα στις άκρες όπου συνήθως μπερδεύονται περισσότερο τα μαλλιά, ασκούμε πιο πολλή δύναμη. Ο σωστός τρόπος είναι να βουρτσίσουμε αρχικά από τη μέση προς τα κάτω, για να ξεμπερδέψουμε τους κόμπους -κρατώντας με τα χέρια τις μπερδεμένες τούφες για αντίσταση-  και στη συνέχεια να ξεκινήσουμε από το πάνω μέρος του τριχωτού με καθοδικές κινήσεις. Μετά βέβαια, χτενίζουμε και από μέσα προς τα έξω, ιδανικά με μια βούρτσα από φυσική τρίχα και όχι συνθετική. Επίσης, σε βρεγμένα μαλλιά καλύτερα να προτιμάμε χτένα αντί για βούρτσα.

  1. Χρησιμοποιείτε λάθος Σαμπουάν

Τα μαλλιά που υποφέρουν από τριχόπτωση έχουν ανάγκη από προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα, με εξειδικευμένες φόρμουλες, που ενδυναμώνουν τους θύλακες της τρίχας και ενισχύουν την τριχοφυΐα. Για την ακρίβεια, δεν έχουν ανάγκη μόνο από ένα τριχοτονωτικό σαμπουάν αλλά από μία ολοκληρωμένη σειρά φροντίδας που θα πολεμήσει πολύπλευρα και δραστικά την πτωτική κατεύθυνση της τρίχας σας.

ΕΙΠΑΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ…  ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ

  1. Ενισχύουμε τη τρίχα με το κατάλληλο σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης
  2. Χρησιμοποιούμε κάποιο ειδικό σκεύασμα για τα μαλλιά που ενισχύει την ελαστικότητα και ενυδάτωση, είτε με επιφανειακή χρήση, είτε με τη λήψη συμπληρώματος από το στόμα.
  3. Επενδύουμε στη σωστή φροντίδα των μαλλιών με βούρτσα που δεν σπάει και δεν καταστρέφει την τρίχα αλλά και στο σωστό λούσιμο σε τακτά διαστήματα χωρίς υπερβολή
  4. Φροντίζουμε τη διατροφή μας το διάστημα αυτό, καθώς συγκεκριμένες τροφές μπορούν  να συμβάλλουν στην καλή υγεία & στη διατήρηση της ισορροπίας του κύκλου της τρίχας. Η τρίχα αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη, γι’ αυτό εντάσσουμε στο διαιτολόγιό μας πηγές πρωτεϊνών, όπως το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά.

Για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης, στο your-pharmacy.gr υπάρχουν πολλά προϊόντα από κορυφαίες εταιρίες που θα σας βοηθήσουν!

Δείτε τα όλα Εδώ:

Προϊόντα τριχόπτωσης your-pharmacy.gr

leave a Comment

Your email address will not be published.*