ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Με αισιοδοξία, καινούργια ξεκινήματα αλλά και… κρυολογήματα. Έτσι μπήκε ο πρώτος μήνας του  χρόνου και εσείς θα κάνετε ό,τι μπορείτε , για να απαλλαγείτε από τα δυσάρεστα συμπτώματα της καταρροής. Η γρίπη και η ίωση θα κάνουν τον κύκλο τους , όμως με τα σωστά βήματα, θα τις βοηθήσετε να τον ολοκληρώσουν μια ώρα αρχύτερα!

 

1.Ξεκουρασμένοι και γιατρεμένοι

«Να ξεκουράζεσαι». Από τις πρώτες συμβουλές που μας δίνουν οι γιατροί, όταν εμφανίζουμε κρυολόγημα αλλά δυστυχώς δεν τηρούμε, λόγω φορτωμένου προγράμματος. Ξεχνάμε όμως πως οι δουλειές μπορούν πάντα να περιμένουν ενώ η υγεία μας όχι. Ειδικά τις πρώτες μέρες που τα συμπτώματα του κρυολογήματος είναι σε έξαρση, χρειάζεται να κουκουλωθούμε με μια ζεστή κουβέρτα στον καναπέ ή στο κρεβάτι και να μείνουμε γενικά εντός σπιτιού, αποφεύγοντας τις σωματικά κουραστικές δραστηριότητες. Εννοείται πως και ο ύπνος είναι σημαντικός (τουλάχιστον 7 ώρες) γιατί δίνει τη δυνατότητα στον οργανισμό να χρησιμοποιήσει το ανοσοποιητικό σύστημα, για να θεραπευτεί.

 

2Ούτε υγρασία, ούτε ξηρότητα

Όταν είμαστε κρυωμένοι, ο ξηρός αέρας επιδεινώνει το πρόβλημα της αναπνοής, ειδικά τις ώρες που κοιμόμαστε και ξηραίνει ακόμη περισσότερο τον λαιμό μας.

Τοποθετώντας στο υπνοδωμάτιο έναν υγραντήρα, καταπολεμούμε την ξηρή ατμόσφαιρα και μπορούμε να χαρούμε ένα ποιοτικό, ευεργετικό, θεραπευτικό ύπνο. Από την άλλη, και η υπερβολική υγρασία σε έναν χώρο επιβαρύνει το κρυολόγημα. Αν λοιπόν το υπνοδωμάτιό μας έχει υψηλά επίπεδα υγρασίας, προτιμάμε τη λύση του αφυγραντήρα, για να δημιουργήσουμε ένα άνετο και υγιεινό περιβάλλον

 

3. Ντουζιέρα, η σωτήρια    

Οι ατμοί που βγαίνουν από το ζεστό ντους ενυδατώνουν τις ρινικές διόδους. Έτσι, τα ιγμόρεια καθαρίζουν από τη βλέννα και η μπουκωμένη μύτη απελευθερώνεται, για να μπορείτε να αναπνεύσετε χωρίς εμπόδια. Πέρα απ’ αυτό βέβαια, το ζεστό ντους χαλαρώνει γενικά το σώμα -ειδικά όταν είναι εξαντλημένο λόγω κρυολογήματος- και σας βοηθά να ανακάμψετε ακόμα πιο εύκολα.

 

4. Κάτι να πιείτε

Νερό, χυμός, τσάι… οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σας να διατηρηθεί ενυδατωμένος, όταν είστε άρρωστοι. Και όσο πιο ενυδατωμένοι είστε, τόσο πιο πολύ θα αραιώσει η βλέννα μέσα στις ρινικές οδούς, θα μειωθεί η πίεση στα ιγμόρεια και θα μπορεί το συνάχι να βρει εύκολη έξοδο από τη μύτη σας. Όσο για τον πονόλαιμο, η κλασική συνταγή της γιαγιάς με την κοτόσουπα και η σταθερή αξία του ζεστού τσαγιού, θα τον καταπραΰνουν σε μεγάλο βαθμό και θα σας βοηθήσουν αμέσως να νιώσετε καλύτερα.

 

5. Ανοσοποιητικό «απόρθητο κάστρο»

Για να προλάβετε το κρυολόγημα και να μη χρειαστεί να αντιμετωπίσετε τα δυσάρεστα συμπτώματά του, καλό είναι να προνοήσετε με τα κατάλληλα «αμυντικά όπλα». Τα προβιοτικά  είναι η ασπίδα που χρειάζεται η υγεία του ανοσοποιητικού σας συστήματος, αφού προστατεύουν από λοιμώξεις της ανώτερης αναπνευστικής οδού (κοινό κρυολόγημα) και από οξέα περιστατικά (βρογχίτιδας, οξεία ιγμορίτιδας, φαρυγγίτιδας, μέσης ωτίτιδας κ.α.). Ακόμη όμως και αν τα συμπτώματα αυτά εμφανίστηκαν ήδη, τα προβιοτικά θα περιορίσουν τις υποτροπές τους, για να μπορέσετε να ανακουφιστείτε γρηγορότερα.

6.Για κάθε μπουκωμένη μύτη, υπάρχει λύση

Δοκιμάστε κάποιο αποσυμφορητικό μύτης 

Με αυτό τον τρόπο θα νιώσετε ανακούφιση και ευκολία στην αναπνοή,

κάνοντας σας να αισθανθείτε καλύτερα

 

 

leave a Comment

Your email address will not be published.*